خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و تالیا
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ همراه اول بانک ملی شارژ همراه اول بانک ملی شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ مستقیم ایرانسل

سلام؛ شارژ مستقیم ایرانسل


خرید اعتبار از طریق سیستم شارژ مستقیم ایرانسل گویا (به زودی)
خریداینترنتی شارژایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، شارژ مستقیم ایرانسل در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.

*150*شماره شارژ مستقیم ایرانسل تلفن ایرانسل دریافت کننده#
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت شارژ مستقیم ایرانسل (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و شارژ مستقیم ایرانسل نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
1 شارژ مستقیم ایرانسل تیر 1391

در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شارژ مستقیم ایرانسل شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد:

خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل و همراه اول با کارت بانک سپه
نوآوری، تحرک خرید شارژ و شارژ مستقیم ایرانسل نشاط در بازار تلفن همراه کشور
بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خط شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ ایرانس شارژ مستقیم ایرانسل
10 مرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
با سلام . توصیه من به تمام جویندگان اینه که با توجه به محل استفاده از اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ببینن کدوم سرویس بهتر جواب میده . به امید خرید بهترین
22 تیر 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
الهه شارژ مستقیم ایرانسل
چگونگی ثبت نام شارژ مستقیم ایرانسل برای استفاده از سرویس خط به خط:
در فاز اولیه، سرویس در استان هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می گردد. پس از آن شارژ مستقیم ایرانسل ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه می شود.
شارژ مستقیم ایرانسل
سلام در کارت من که بانک کشاورزی است شماره سه یا چهار رقمی. وجود ندارد از کجا این شماره را بگیرم. با شارژ مستقیم ایرانسل تشکر از سایت خوب شما.موفق باشید.
آهنگ پیشواز ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند!
اگر به دیدگاه من پاسخی داده شد، با ایمیل از آن با شارژ مستقیم ایرانسل خبر شوم
• بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شارژ مستقیم ایرانسل شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.

از شارژ مستقیم ایرانسل چپ به راست
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی شارژ مستقیم ایرانسل آن را دنبال کنید.
توجه: خدمات پس از شارژ مستقیم ایرانسل فروش ایرانسل تنها شامل خریدهایی می شود که از وب سایت بانک های مذکور انجام شده باشد. خرید از وب سایت های متفرقه با استفاده از لینک های پرداخت بانک های ذکر شده مورد تایید ایرانسل نمی باشد.
3. اهانت به هر یك از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات شارژ مستقیم ایرانسل اسلامی)
جهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را شارژ مستقیم ایرانسل فشار دهید:
ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.

شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان

درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت متصل باشید.
10. تبلیغ و ترویج مصرف موادمخدر، مواد روان گردان و سیگار( ماده 3 قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات 1385) شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا شارژ مستقیم ایرانسل به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.
مودم‌ها و هزینه راه اندازی شارژ مستقیم ایرانسل
بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه شارژ مستقیم ایرانسل و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!
انتقال شارژ سیم کارت به سیم کارت شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول
در مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد. شارژ مستقیم ایرانسل
من بیچاره ام دوباره کلی بابام رو راضی کردم از مخابرات همون شارژ مستقیم ایرانسل adsl گرفت
۲۵ منوی اطلاعات شارژ مستقیم ایرانسل حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
همون شارژ مستقیم ایرانسل اول پول میگیرن.همین درد سرارو داره.
man ham شارژ مستقیم ایرانسل mobin daram ham irancell bavar konid irancell behtare chon mobin har ruz ghati dare vali irancell nadare=
فروش کارت شارژ مستقیم ایرانسل شارژ همراه اول

5- اعصاب خوردی، اتلاف وقت شارژ مستقیم ایرانسل و هزینه و دردسر های خیلی زیاد
مصطفی شارژ مستقیم ایرانسل
9 شارژ مستقیم ایرانسل مرداد 1391
17 تیر شارژ مستقیم ایرانسل 1391

• در هنگام فعالسازي رمز شارژ الكترونيكي خود دقت نماييد ، زيرا در صورت تكرار بيش از 4 شارژ مستقیم ایرانسل بار خطا در ورود رمز ، سيم كارت شما قفل شده و وارد ليست سياه مي شود . در اين صورت براي برقراري مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطي ، مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و يا با مركز اطلاع رساني تماس حاصل نماييد.
شارژ مستقیم ایرانسل
بنده شیرازم (توی منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بعدازظهرا 30 وچون که شارژ مستقیم ایرانسل چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم
کارت شارژ همراه شارژ مستقیم ایرانسل اول
بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط شارژ مستقیم ایرانسل دائمی خود سپرده واریز نمایید!
• دقت کنید که آهنگ شارژ مستقیم ایرانسل پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
لایک 4 شارژ مستقیم ایرانسل
لایک 3 شارژ مستقیم ایرانسل
**در صورت غیر شارژ مستقیم ایرانسل فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
خرید شارژ ایرانس شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا
25 تیر 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به شارژ مستقیم ایرانسل هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
ghorboone hamatoon ba pishnahadate arzandatoon boooooos شارژ مستقیم ایرانسل
به این شارژ مستقیم ایرانسل ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!
۵. نرم‌افزار شارژ مستقیم ایرانسل همراه بانک
• تفاهم نامه عامل شارژ مستقیم ایرانسل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.
این وایمکس ایرانسل دیوونم کرده می خواستم بدونم می تونم مودم ایرانسلی که دارم رو واسه ی وایمکس مبینت استفاده کنم که دوباره هزینه مودم ندم شارژ مستقیم ایرانسل

از همه این حرفا بگزریم اگه جابه جا شدن واستون ضروری نیست دور وایمکس رو خط شارژ مستقیم ایرانسل بکشید و adsl استفاده کنید
• وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل :
• گسترش و افزایش ظرفیت شبک خرید شارژه و به‌روزرسانی شارژ مستقیم ایرانسل

• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر شارژ مستقیم ایرانسل هفت روز هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.

۵۱۲/۲۵۶ ۳ ۳۰۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل

حسینn.u شارژ مستقیم ایرانسل
2. ارائه کارت ملی و يا شناسنامه شارژ مستقیم ایرانسل عکس دار جهت دریافت جوايز الزامی است .
• ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد شارژ مستقیم ایرانسل ن خرید شارژیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه

الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به سایت همراه اول و عاملين مجاز انجام میگردد شارژ مستقیم ایرانسل بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری" ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
27 خرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
در مواردي كه تلفن همراه در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، شارژ مستقیم ایرانسل مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار ندهد.


CO-WSP Service شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با شارژ مستقیم ایرانسل مبالغ اعتباری
سلام دوستان.من یک سال ADSLشاتل داشتم واقعا عالی بود.تا اینکه وایمکس ایرانسل اومد دستم البته ناخواسته بود چون این وایمکس هدیه تلویزیون ال جی بود.خلاصه استفاده کردم خیلی افتضاحه.سرعتش128ودانلودش هم بین10 تا15تغییر میکنه.پشتیبانی خیلی ضعیفی داره.چند روز اینترنت نداشتم تا اخر زنگ زدندومشکل روحل شد.اگه به مشکل شارژ مستقیم ایرانسل بربخورید چند روزی باید بدون ایترنت باشید تا بهتون زنگ بزنن و کمک کنند.من اصلا راضی نیستم با اینکه هیچ پولی براش ندادم و مثل اینکه مبین نت خیلی بهتره
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شارژ مستقیم ایرانسل شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
چنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی شارژ مستقیم ایرانسل زیر را به دقت مطالعه نمایید:
3- پشتیبانی و نصب عای و سریع ( خیلی مهمه!!! ) شارژ مستقیم ایرانسل
۱۷ شارژ شارژ مستقیم ایرانسل مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز ۱۲ رقمی#
شارژ مستقیم ایرانسل
تازه داره مخابرات اینترنتم شارژ مستقیم ایرانسل ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!
شارژ مستقیم ایرانسل
6. با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط شارژ مستقیم ایرانسل عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .
1. مراجعه حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین در شارژ مستقیم ایرانسل سایر استانها
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
محلی مناسب برای شارژ مستقیم ایرانسل درج و نمایش تبلیغات، آگهی‌ها و پیام‌های تجاری صاحبان کسب و کار
SAJJAD شارژ مستقیم ایرانسل
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ شارژ مستقیم ایرانسل پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
درخواست اشتراک WiMAX شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل گرامی،
از این شارژ مستقیم ایرانسل پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی خرید شارژ
شارژ مستقیم ایرانسل
3 200،000 196،000 شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
11 مرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
نخیر . مسایل سیاسی باعث می شود نخواهند ایرانیان شارژ مستقیم ایرانسل به سرعت های بالا دسترسی داشته باشند....
۱ - شارژ مستقیم ایرانسل از طریق ارسال پیام کوتاه
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک سینا شارژ مستقیم ایرانسل
مواردی شارژ مستقیم ایرانسل که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی شود

1. اشاعه فحشاء و منكرات ( بند 2 شارژ مستقیم ایرانسل ماده 6 قانون مطبوعات)
توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ سیم کارت میمونه...
2. فروش، انتشار یا دردسترس قرار دادن غیر مجاز گذر واژه ها و شارژ مستقیم ایرانسل داده هایی كه امكان دسترسی غیر مجاز به داده ها با سامانه های رایانه ای یا مخابراتی دولتی یا عمومی را فراهم می كند( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
قوانین عمومی شارژ مستقیم ایرانسل جمهوری اسلامی ایران
۱۶ مشاهده شارژ مستقیم ایرانسل فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳#
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم شارژ مستقیم ایرانسل ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
ثبت شارژ مستقیم ایرانسل نام

شما ۲ بعد از ظهر دانلود کردی شارژ مستقیم ایرانسل توقع داشتی کم نشه!

این اقدام به شارژ مستقیم ایرانسل منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.
این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود شارژ مستقیم ایرانسل می باشد.
28 مرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
براي مشاهده تعرفه GPRS اينجا را شارژ مستقیم ایرانسل كليك كنيد.
۱۲۸/۱۲۸ ۳۸۹,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
• تنها فرد مجاز به رويت اطلاعات مندرج بر روی برگه رمزدارای پوشش ، شما هستيد. رسيد حاوي رمز شارژ خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و براي ميسر نمودن پيگيريهاي احتمالي بعدي، براي خريد ازطریق کارت عضوشتاب شارژ مستقیم ایرانسل متعلق به خود استفاده نماييد.
سلام دوستان: شارژ مستقیم ایرانسل
• در هر ماه حداکثر ۳۰ بار می‌توانید شارژ بفرستید. شارژ مستقیم ایرانسل

چون adsl شارژ مستقیم ایرانسل
14 خرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ اينترنتي سيم شارژ مستقیم ایرانسل کارت اعتباري

17 مرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
• گسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانی شارژ مستقیم ایرانسل

وایی وقتی فکرشو میکنم دیونه میشم الان 24 گیگ مبین نت شده برام نمیدونم 200 هزار تومن تا الان واسه امسالم که توی این یه ماه 5 گیگش الکی شارژ مستقیم ایرانسل رفت آخه آدم بره اینترنت بیاد بیرون 100 مگ رفته این چه وضعشه...
Ye rahnamayi mikoni chejoori 1024 شارژ مستقیم ایرانسل gerefti ?!
12 مرداد 1391 شارژ مستقیم ایرانسل
6GB-18000t شارژ مستقیم ایرانسل


خدمات شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین در خدمت شماست!
5. تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی شارژ مستقیم ایرانسل ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی)
شارژ مستقیم ایرانسل
**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار آنها هنوز باقیست.
1 مرداد شارژ مستقیم ایرانسل 1391
شارژ مستقیم ایرانسل این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس
پذیرندگان شارژ مستقیم ایرانسل جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت شارژ مستقیم ایرانسل باند پهن در کشور

انتقال شارژ سیم‌کارت شارژ مستقیم ایرانسل به سیم‌کارت ایرانسل
• ارائه مناسب‌ترین خدما خرید شارژت با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی شارژ مستقیم ایرانسل در خدمت رسانی
۳ - ازطریق شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اینترنت
توجه: خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ
لازم به یادآوری شارژ مستقیم ایرانسل است میزان ۵٪ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده، به کلیه قیمت‌ها اضافه خواهد شد.
شارژ مستقیم ایرانسل با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباری
هرجور که دوست دارید شنیده شوید! شارژ مستقیم ایرانسل
لایک شارژ مستقیم ایرانسل 5
مثال: شارژ مستقیم ایرانسل می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.
در این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به شارژ مستقیم ایرانسل راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:
نکته: اخیرا ایرانسل در جشنواره دهه فجر شروع به تخفیف ویژه (۵۰ % ارزان‌تر) برای مودم‌های داخلی از نوع usb و وای فای را کرده بود که شما مودم‌ها را نیم بها تحویل می‌گرفتید ولی شروع شدن جشنواره همانا و تاخیرهای پی در پی همانا! به طور معمول ایرانسل بعد از ثبت سفارش شما در روزهای عادی بعد از حداکثر ۷۲ ساعت نسبت به نصب و راه اندازی وایمکس توسط کار‌شناسان اقدام می‌کند ولی شارژ مستقیم ایرانسل کسانی که در طول جشنواره ثبت نام کرده بودند تا لذت تخفیف ویژه را بچشند بیشتر از یک هفته باید منتظر می‌ماند و در انتها با گفتن این جمله که «مودم‌ها تمام شده»‌‌ همان مودم‌های رومیزی را برای شما به صورت امانی (شاید هم برای همیشه) می‌آوردند و به شما می‌گفتند که تا آمدن مودم‌ها باید از همین مودم‌ها استفاده کنید. تخفیف ویژه این مشکلات را هم دارد!
شارژ مستقیم ایرانسل
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه شارژ مستقیم ایرانسل یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟
خرید شارژ ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول تالیا
• تجهیزات کاغذی مورد شارژ مستقیم ایرانسل نیاز نیست.
میخواستم بگم اگه میشه کلا شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل رو جم کنید جاش فقط همین مبین و ارائه کنید.
1. هیچی می‌گوید: شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده شارژ مستقیم ایرانسل باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
• کاملا شخصی است و هر شارژ مستقیم ایرانسل کسی می تواند از آن استفاده نماید.
فقط میتونم بگم وایمکس شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل بدترین و ضعیفترین سرویس اینترنتی تو ایرانه .
به قسمت عاملین فروش جیرینگ شارژ مستقیم ایرانسل خوش آمدید!
3. در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شارژ مستقیم ایرانسل شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ ایرانسل , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک , سپه , تجارت , آنلاین , 919 , 935 ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: